ارائه تمامی خدمات سمپاشی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارئه تمامی خدماتی سمپاشی منزل، سمپاشی حشرات، سمپاشی منازل وبیمارستان ها ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارائه تمامی خدمات سمپاشی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارئه تمامی خدماتی سمپاشی منزل، سمپاشی حشرات، سمپاشی منازل وبیمارستان ها ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه سمپاشی ساختمان و سمپاشی انواع حشرات، با استفاده از روشهای مختلف سمپاشی در تهران و شهرستان ها فعالیت میکنیم. انواع خدمات سمپاشی ارائه شده توسط اکیپ های ما:
سمپاشی سوسک
سمپاشی موریانه
سمپاشی عقرب
سمپاشی رتیل
سمپاشی موش
و...
شما می توانید جهت درخواست خدمات سمپاشی با شماره ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

طعمه گذاری موش: شاید شما هم به دنبال قویترین سم موش و یا به فکر این هستید که چگونه موش را در خانه بگیریم، باید به شما بگوییم که کشتن موش خانگی و یا از بین بردن موش خانگی روش های خاصی دارد که ما این روش ها را به شما آموزش میدهیم. بهترین راه مبارزه با موش صحرایی و یا خانگی، طعمه گذاری موش است. برای این روش شما باید علم اینکه موش از چی خوشش میاد و یا موش از چی بدش میاد اقدام به طعمه گذاری موش میکنیم. اگر روش های توصیه شده برای از بین بردن موش ها جواب نداد شما باید شماره تلفن مبارزه با موش ( شرکت مبارزه موش) را داشته باشید تا در سریع زمان اقدام به ریشه کنی موش ها کنند. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

تماس با ما جهت طعمه گذاری موش ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

درباره موش ها

امروزه وجود موش ها یکی از دغدغه های بسیاری از افراد جامعه است چرا که به غیر از زادو ولد از طریق کالاهای وارداتی به کشور عزیزمان تعداد قابل ملاحظه ای موش هم وارد می شود. پس اگر فکر به حال این موضوع نکنیم قطعا به زودی مشکلات بسیاری برای اکثر مردم پیش می آید. انتشار این موجودات در اکثر نقاط ایران از جمله مکان های زندگی انسان ها ، آپارتمان ها ، رستوران ها، فروشگاه ها و... بسیار زیاد است. یکی از بهترین روش های دفع و یا از بین بردن موش ها طعمه گذاری موش است. برای از بین بردن موش ها روش های متنوعی وجود دارد اعم از:

۱:تله زنده گیر

۲:چسب موش

۳:گازهای تدخینی

۴:سموم با تاثیر گذاری انی

۵:سموم با تاثیر گذاری تاخیری

نکته قابل اشاره این است که تمامی این روش ها نسبت به مکان مد نظر استفاده می شود و هرکدام کیفیت متفاوتی دارند.

تماس با ما جهت طعمه گذاری موش ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

چرا طعمه گذاری موش؟

یکی از کم خطر ترین و بهترین روش های گرفتن موش ها طعمه گذاری موش است. چرا که بدون استفاده از مواد شیمیایی که میتواند برای انسان ها بسیار خطرناک باشد این اقدام انجام می شود. طعمه گذاری موش عملیاتی کاملا حساس و با ظرافت است  که در عین حال که کم خطرترین روش مبارزه با موش ها  می باشد پر بازده ترین روش نیز است و شما به راحتی با استفاده از طعمه گذاری موش این موجودات موذی را برای همیشه از خانه خود دور کنید.

طعمه گذاری موش

هزینه طعمه گذاری موش

در اعلام هزینه طعمه گذاری موش مواردی بسیاری تاثیر گذار است اعم از تعداد موش ها، نوع موش ها و... . به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که برای به دست آوردن قیمت دقیق طعمه گذاری موش با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت کاملا دقیق هزینه طعمه گذاری موش برای شما مشخص می شود.

تماس با ما جهت طعمه گذاری موش ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

دلیل اهمیت مبارزه با موش ها چیست؟

مبارزه با موش ها به دو دلیل اهمیت بسیاری دارد که عبارتند از:

  1. اقتصادی

  2. بهداشتی

از لحاط اقتصادی با خراب کردن مواد خوراکی و بی ارزش کردن آنها تاثیرات بسیباری در اقتصاد یک خانواده می گذارد. و اگر بخواهیم از تاثیرات بهداشتی این موجودات صحبت کنیم می توانیم به بیماری هایی مثل: طاعون، لپتوسپیروز، تیفوس، تب راجعه و ... اشاره کرد.

گروه پاکسازان محیط با فعالیت بیش از یک دهه در حوزه سمپاشی منازل، شرکت ها ، بیمارستان ها و... تجربه بسیار زیادی را کسب کرده است. ما فعالیت خود را در سرتاسر ایران انجام میدهیم. اگر شما هم به فکر طعمه گذاری موش هستید و یا میخواهید برای همیشه از شر این موجودات خلاص شوید کافی است با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان با جدید ترین روش های طعمه گذاری موش اقدام به ریشه کنی موش ها کنیم.

موش از چی خوشش میاد؟

موش ها از جمله جوندگانی هستند که همیشه به دنبال غذاهای انرژی زا هستند. موش ها به دنبال این هستند که سریعا غذای خود را بردارند و فرار کنند و حالا این خوراکی هر چقدر انرژی بخش تر باشد قطعا علاقه ای بیشتری بهش نشان میدهند.  موش ها غذایی را دوست دارند که دسترسی به آن آسانتر باشد و کالری بیشتری داشته باشد. بطور کلی جوندگان – بویژه وقتی در محیط های انسانی قرار می گیرند، خیلی دنبال لذت طلبی نیستند بلکه به دنبال امنیت و راحتی هستند.

گروه پاکسازان محیط پیشرو در انواع سمپاشی تلاش بر این دارد محیطی پاک و پر از آرامش را برای شما هموطنان عزیز رقم بزنید.

 

تماس با ما جهت طعمه گذاری موش ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

  • ۹۸/۰۲/۰۷
  • داود اسکندری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی