ارائه تمامی خدمات سمپاشی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارئه تمامی خدماتی سمپاشی منزل، سمپاشی حشرات، سمپاشی منازل وبیمارستان ها ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارائه تمامی خدمات سمپاشی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ارئه تمامی خدماتی سمپاشی منزل، سمپاشی حشرات، سمپاشی منازل وبیمارستان ها ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ما با بیش از 10 سال تجربه در زمینه سمپاشی ساختمان و سمپاشی انواع حشرات، با استفاده از روشهای مختلف سمپاشی در تهران و شهرستان ها فعالیت میکنیم. انواع خدمات سمپاشی ارائه شده توسط اکیپ های ما:
سمپاشی سوسک
سمپاشی موریانه
سمپاشی عقرب
سمپاشی رتیل
سمپاشی موش
و...
شما می توانید جهت درخواست خدمات سمپاشی با شماره ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲ تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

ریشه کنی ساس

ریشه کنی ساس :

آیا برای شما پیش آمده صبح ها بیدار می شوید بر روی پوستتان پر از لکه های قرمز باشد؟ آیا شب ها در خواب بدنتان دچار خوارش شدید می شود؟ این اتفاقات فقط به دلیل وجود ساس ها می باشد که در تخت خخواب شما نفوذ کردند و باید به فکر چاره ای برای ریشه کنی ساس ها باشید.

راه های ریشه کنی ساس ها بسیار زیاد می باشد ما در ادامه به روش های خانگی برای ریشه کن کردن ساس ها به شما آموزش می دهیم. اما نکته حائز اهمیت در مورد ساس ها این می باشد که بهترین روش ریشه کنی ساس ها سمپاشی ساس می باشد.

تماس با ما جهت سمپاشی ریشه کنی ساس تضمینی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

ساس چیست؟

ساس ها حشرات بسیار ریزی می باشند که بدن آنها پر از پرزهایی ریز می باشد. بدن آنها تخت می باشد و محیط زندگی این حشرات ریز در لا به لای تخت خواب شما و یا بر روی بدن حیوانات می باشد. این حشرات از خون انسان ها و یا حیوانات تغذیه میکنند و بعد از تغذیه سریعا خودرا مخفی میکنند تا کسی متوجه حضور آنها نشود.

اگر میخواهید اقدام به ریشه کنی ساس ها کنید اول باید مکان زندگی آنها را پیدا کنید.

 

ریشه کنی ساس

 

بهترین مکان برای جستجو ساس ها کجا می باشد؟

در محدوده ۴/۵ تا ۶ متری از تخت‌خواب تان

ترک و شکاف زیر تخت یا در داخل قاب تخت
مبلمان نزدیک به تخت
ترک‌های موجود در امتداد قرنیز یا کف‌پوش‌های چوبی اتاق
قاب پنجره‌های چوبی
صندلی‌ها و کاناپه‌های دارای روکش‌ پارچه‌ای در خانه

 

تماس با ما جهت سمپاشی ریشه کنی ساس تضمینی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

روش های برای ریشه کنی ساس

  1. استفاده از سموم شیمیایی: یک از روش های مورد تایید استفاده از سموم می باشد که در چند مرحله این اقدام انجام میشود و باعث ریشه کنی ساس ها می شود.
  2. در این روش اول سمپاشی انجام می شود و سپس تمامی درزهای و منافذ بسته می شود و در نهایت با استفاده از قرص های گاز سوز تمام اتاق را پر از دود میکنند. این روش مورد تایید می باشد چرا که بهترین روش برای ریشه کنی ساس می باشد.
  3. استفاده از اسپری های موجود: این روش یکی از روش هایی است که فقط باعث می شود تخم ها و یا کرم های ساس ها از بین بروند و هیچ تاثیری برروی ساس های بالغ ندارد.
  4. استفاده از حرارت بالا: ساس ها حشراتی هستند در درجه حرارت بالا از بین میروند. اینت کار را به راحتی هر کس می تواند انجام دهید به این طریق که تخت خواب ، ملحفه و هر چیزی دیگری که فکر میکنید در آن ساس وجود دارد در مقابل تابش مستقیم خورشید قرار دهید وقتی درجه حرارت بدن ساس ها به 45 درجه سانتی گراد برسد خود به خود میمیرند و از بین میروند.
  5. استفاده از جاروبرقی برای ریشه کنی ساس : یکی دیگر از رویش های ریشه کنی ساس ها استفاده از جارو برقی به دلیل مکش قوی که دارد می باشد. ولی قبل از این اقدام نیاز است شما بدانید دقیقا ساس ها کجا قرار دارند و نکته مهم تر این است که بعد از مکش سریعا این حشرات را از خانه دور کنید و یا درون سطل آشغال بریزید.
  6. بستن و مهر و موم کردن درزها: مکان های مورد علاقه ساس ها برای سکونت درزهای و ترک های دیوارها، تخت ها و... می باشد که شما با مهمر و موم کردن این مکان ها باعث میشوید هم آنها از بین بروند و همچنین خیالتان از بازگشت آنها به منزل خود راحت می شود. شما میتوانید با استفاده از کچ تمامی درزهای موجود در اتاق و یا منزل خود را بپوشانید تا دیگر سرو کله ساس ها پیدا نشود.
  7. استفاده از مواد سفید کننده: تمیز نگه داشتن محیط زندگی تاثیر مستقیمی بر روی ریشه کنی ساس ها دارد. سعی کنید از مواد شوینده و سفید کننده برای کف اتاق ها و دیوارها استفاده کنید.

روش های بسیار زیادی برای از بین بردن مقطعی ساس ها وجود دارد اما تنها روشی که باعث می شود ساس ها برای همیشه از بین بروند و دیگر حضور آنها را حس نکنید سمپاشی اصولی ساس ها می باشد که این خدمت به صورت کاملا تضمینی توسط گروه پاکسازان محیط انجام می شود.

اگر شما هم به فکر ریشه کنی ساس هستید همین الان با ما تماس بگیرید.

تماس با ما جهت سمپاشی ریشه کنی ساس تضمینی ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی